Vastgoedmanagement

Onderhoudsniveau naar keuze:

  • Kwaliteit van onderhoud
  • Prestatie t.o.v. landelijk gemiddelde
  • Tevredenheid van klanten

Uw gebouwonderhoud goed geregeld

In elk gebouw gaat wel eens iets stuk, raakt iets verouderd of ontstaat lekkage. Bouwonderneming Oude Wolbers repareert elke vorm van schade graag voor u. In uw winkel, bedrijfsgebouw, appartementen en woningen. Uw vastgoedmanagement pakken we graag grondig en resultaatgericht aan. Daarbij bepaalt u in welke conditie u uw gebouw wilt krijgen én houden. Wilt u CO2-reductie en dus werken aan de energieprestatie? Of eenheidsprijzen voor bepaalde types onderhoud?
.
Ontdek meer over onze conditiemeting en vormen van planmatig onderhoud.

Welke prioriteiten heeft u?

  • Snelheid van afhandelen
  • Kwaliteit van onderhoud
  • Manier van onderhoudscontact
  • Manier van factureren
  • Prestatie t.o.v. landelijk gemiddelde
  • Tevredenheid van klanten

Uw prioriteiten in een SLA

 

Wat vindt u bij vastgoedonderhoud belangrijk? Het kwaliteitsniveau van al die aspecten leggen we samen vast in een Service Level Agreement, kortweg SLA. Zo weet u altijd zeker wat u krijgt.

.

 

 

Uw huurders beoordelen ons

Vastgoedmanagement uitbesteden aan Oude Wolbers betekent gebruikmaken van een vriendelijke, persoonlijke en betrokken aanpak. Een aanpak met karakter. En dát werkt. Het bewijs hiervoor? Dat leveren we u. Want na elke (spoed)reparatie laten we uw huurders aangeven hoe tevreden ze zijn in de vorm van een klanttevredenheidscijfer. In de praktijk scoren we altijd uitstekend. Hoe dat komt? Onder meer omdat we als familiebedrijf met z’n allen enorm inzetten op prettig en netjes contact, zorgvuldig werken en oplossingsgericht denken. Ervaar het meteen al bij de eerste kennismaking.

Meten en verbeteren

Buiten het tevredenheidscijfer van uw huurders meten en evalueren we onze prestaties ook geregeld (KPI’s). Dit doen we eveneens met ketenpartners. Zo ontstaat een continue verbetercyclus en krijgt u van ons altijd de beste kwaliteit vastgoedmanagement. Daarmee houden we ook onze aanpak en ons motto hoog: Samenwerken aan resultaat.

 

Grip en zicht op onderhoud

Wilt u de status en urgentie van onderhoud weten? Die vindt u dag en nacht live in ons online automatiseringssysteem, vanaf het moment dat uw onderhoudsaanvraag binnenkomt. Elk contact over het onderhoud, elke geplande datum en elk gewerkt uur ziet u hierin terug. Zelfs materiaalgebruik, foto’s van onderhoud/schade en het tevredenheidscijfer waarmee uw huurders ons beoordeelden, treft u hier. De facturering rolt er zo uiteindelijk vanzelf uit. Zo weet u zeker dat alles correct en transparant verloopt.

Zekerheid over onderhoudskwaliteit

Met de inzet van Oude Wolbers haalt u voor uw vastgoedonderhoud een schat aan kennis en ervaring in huis. Want al 85 jaar geven we advies en ontwikkelen, bouwen en onderhouden we gebouwen voor zakelijk en privégebruik. Voor vastgoedbeheerders, verzekeraars, woningcorporaties, zorginstellingen en institutionele beleggers. U hebt daarbij de zekerheid dat dit snel, prettig en met de minste fouten gebeurt. Hoe dat komt? Omdat we vrijwel alles zelf verzorgen. Tot aan lekdetectie en droogtechniek bij uw eventuele waterproblemen toe. Die zekerheid ziet u ook terug in onze kwaliteitsbewijzen.

Spoedherstel nodig?

Wilt u ook spoedreparaties bij schade goed geregeld hebben? Bespreek dan de inzet van onze 24-uursservice. Van reactietijd tot kosten – we maken graag heldere afspraken die passen bij u en uw gebouwgebruikers.

Kiest u eerlijk en vertrouwd onderhoud?

Leg uw vastgoedvragen voor tijdens een vrijblijvende kennismaking. Ontdek zo onze onderhoudsantwoorden voor uw gebouwen.