Dagelijks- en mutatieonderhoud.

Onderhoudsgemak:

  • Eén telefoonnummer voor alle onderhoud
  • Onderhoudsstatus bekijken
  • Zekerheid over soepele afwikkeling

Uw gebouwonderhoud in goede handen

Een lekkende kraan, klemmende deur, defect stopcontact – dit soort gebreken repareert Bouwonderneming Oude Wolbers graag aan uw winkel, bedrijfspand of huurwoningen. En als bewoners of gebruikers uw huurpand verlaten, wilt u wellicht een grondige check-up of flinke opknapbeurt. Met 1 telefoontje regelt u al deze vormen van dagelijks en mutatieonderhoud. Wat voor u en uw huurders extra prettig is? Dat u of zij met één telefoontje alles regelen voor uw totale vastgoedonderhoud. Dat geeft overzicht en gemak.

Uw wens, onze opdracht

  • Snelheid van afhandelen
  • Kwaliteit van onderhoud
  • Manier van onderhoudscontract
  • Manier van factureren
  • Prestatie t.o.v. landelijk gemiddelde
  • Tevredenheid van klanten

Kies uw kwaliteitsniveau

Wat vindt u bij vastgoedonderhoud belangrijk? Snelle reactietijd, hoge kwaliteit, tevreden huurders? Het kwaliteitsniveau van al die aspecten leggen we samen vast in een Service Level Agreement, kortweg SLA. Zo weet u altijd precies wat u aan gebouwonderhoud krijgt. Op deze manier verzorgen we elk jaar gemiddeld 5.000 keer dagelijks onderhoud. Van bouwkundige gebreken en woningmutaties tot woningverbeteringen.

Complete servicebus helpt in 1x

Maakt u onderhoudsafspraken met ons, dan hebt u de zekerheid dat we vrijwel elk onderhoud ter plekke uitvoeren. Onze onderhoudsbussen zijn hiervoor namelijk zeer compleet uitgerust met alle denkbare gereedschappen en (reserve)materialen. Zo voorkomen we dat we onnodig hoeven te rijden. Dat scheelt voor u onderaan de streep dus in de kosten. En omdat we dankzij jarenlange ervaring de zwakke plekken van een gebouw goed kennen, vinden we de oplossing bij onduidelijke problemen meestal ook nog eens razendsnel. Ook dát scheelt.

Grip en zicht op onderhoud

Wilt u de status en urgentie van onderhoud en reparaties weten? Dit en meer vindt u dag en nacht live in ons online systeem. Van afgesproken onderhoudsniveau en geplande onderhouds-afspraken tot gemaakte uren. En van materiaalgebruik en foto’s van onderhoud tot het tevredenheidscijfer waarmee uw huurders ons werk en onze aanpak beoordeelden. Aan dit programma is ook de factuur gekoppeld; zo weet u zeker dat alles klopt.

Samenwerken aan resultaat

Voor de beste kwaliteit van uw onderhoud werken we met een slimme aanpak. Een aanpak vanuit karakter, hét kenmerk van ons bedrijf. Dat ervaart u al in het eerste contact met ons. En dat ervaart u bij de oplevering en nazorg nog altijd. Het resultaat is verantwoord vastgoedonderhoud waar u blij van wordt.

Spoedherstel nodig?

Wilt u ook spoedreparaties bij schade goed geregeld hebben? Bespreek dan de inzet van onze 24-uursservice. Van reactietijd tot kosten – we maken graag heldere afspraken die passen bij u en uw huurders.

Gaat u voor onderhoud met karakter?

Bespreek uw wensen vrijblijvend met ons. Leg hiervoor nu contact en maak een afspraak.